• Reformer pilates gép

    Reformer pilates gép

    Pilates Reformer
  • Kiscsoportos órák - Pilates Budapest 13. kerület

    Kiscsoportos órák - Pilates Budapest 13. kerület

    Photography © Merrithew Corporation

    Bejelentkezés
  • Személyi edzés - Pilates Stúdió

    Személyi edzés - Pilates Stúdió

    Photography © Merrithew Corporation

    Hívás
  • Online pilates órák

    Online pilates órák

    Photography © Merrithew Corporation

    Online órák
  • Pilates in English

    Pilates in English

    Photography © Merrithew Corporation

    Pilates classes
  • Fitball labda

    Fitball labda

    Photography © Merrithew Corporation

    Bejelentkezés
  • Gumiszalag edzés pilates oktató segítségével

    Gumiszalag edzés pilates oktató segítségével

    Photography © Merrithew Corporation

    Kapcsolat
  • Pilates karika

    Pilates karika

    Photography © Merrithew Corporation

    Órarend
  • Pilates gyakorlatok súlylabdával

    Pilates gyakorlatok súlylabdával

    Photography © Merrithew Corporation

    Árak
  • Pilates henger

    Pilates henger

    Photography © Merrithew Corporation.

    Bejelentkezés

LoveYourBelly

LoveYourBelly Tanfolyam - Hasizomfejlesztő- és regeneráló tréning

 Oktató: Hercz Krisztina

(Ingyenes hasizom állapotfelmérés (hogy milyen mértékű a rectus diastasis, a szétnyílt hasizom) a Pilates Kuckóban. Keressetek, hogy megbeszéljünk egy időpontot!)

 

Időpontok:  Pilates Kuckó - Budapest, Váci út 4.

                  - 2018. december 3. hétfő 09:30  

                            

Kinek ajánlom?

- Akinek terhessége során szétnyílt a hasizma

- Aki szeretne szép, feszes, tónusos hasizmot

- Aki dacára a rendszeresen végzett hasizom gyakorlatoknak nem tapasztal pozitív változást. 

- Aki szeretne megelőzni olyan mozgásszervi és nőgyógyászati problémákat, amit a hasizmok renyhesége is okozhat (derékfájás, gátizmok gyengesége)

- Tartásproblémákkal küzd, hiszen ezek a hasizom gyakorlatok kihatnak az egész gerincre

- Akinek nincs lehetősége rendszeresen edzőterembe járni, mert itt egy kész gyakorlatsorral otthonában végezheti a gyakorlatokat

- Aki szeretne egy olyan technikát elsajátítani, amivel más sportokat végezve is kíméletesebb lehet gerincével, hasizmával, medencefenék izmaival; valamint ugyanezt a mindennapi tevékenységek során is alkalmazni szeretné

- Szeretne olyan gyakorlatokat végezni, amikkel sem gerincsérvet, sem köldöksérvet nem 'produkál' magának


A tanfolyam kiscsoportos, max. 6 - 10 fővel. Kb. 2,5 - 3 órás.

A csoportos tréning ára 8.000 Ft. 

A csoportos időpontokon kívül magánórát is tartok a Pilates Kuckóban, melynek ára 12.000 Ft. A XIII. kerület környékén akár házhoz is megyek, ennek ára 15.000 Ft. Két főnek is szívesen tartok órát, ez 10.000 Ft/fő.

A tanfolyamot egy elméleti résszel kezdjük, ahol átbeszéljük, hogy mik a hasizom funkciói, a has anatómiájáról és természetesen a rectus diastasisról is lesz szó. Majd az állapotfelmérés után a módszer lényegét és alapelveit nézzük meg, hogy hogyan lehet alkalmazni a mindennapokban, vagy akár más sportokat végezve. Utána pedig megtanuljátok azokat a gyakorlatokat, melyeket a mért hasfali sérüléssel végezni lehet, különösen odafigyelve a helyes kivitelezésre.

A tanfolyam anyagát elektronikus formában kapjátok meg.

BEJELENTKEZÉS telefonon Hercz Krisztánál a 30/773-8511-es telefonszámon vagy az alábbi jelentkezési lapon: https://www.pilatesora.hu/jelentkezz-be-most/


Sokan kérdezitek miben érdemes jönni: mintha bármilyen torna, jóga, pilates, aerobic órára mennél, cipő nélkül.

Kapcsolat

Bejelentkezés:

Hercz Krisztina  +36 30 773-8511                              

Budapest XIII. kerület,

Váci út 4.

     
Térkép

Megosztás

Gyakori kérdések

Hány percesek az órák, és mennyien vagyunk egy csoportos órán?

Az órák 55 percesek, előfordul, hogy picit tovább tartjuk, ha nincs a vendég ellenére :-) A csoportos órán max. 8-an tornáznak. A pilates oktató csak instruál.

Mire jó a pilates?

A tartásjavító pilates torna kíválóan alkalmas az ülőmunka során berozsdásodott ízületek átmozgatására, az ellustult izmok formálására, az asszimmetrikus testtartás javítására; a kötött, merev izmok nyújtására; szálkás, tónusos izmok alakítására; hátfájás és derékfájás kiküszöbölésére. A pilates a fogyókúra kíváló kiegészítője lehet, hiszen a pilates edzés eredményeképpen a test optikailag átalakul, alakformáló hatása közismert. Gerinctorna, gyógytorna, vagy bármilyen sport mellett is végezhető, mert a pilates öt alapelvének betartásával, a mélyizmok megerősítésével a sérülések megelőzésében is óriási lehet a szerepe. Hatásairól itt olvashatsz többet.

Honnan ered a pilates kifejezés?

Joseph Pilates nevéből. Ő hozta létre, dolgozta ki és finomítgatta a módszert. Először saját maga számára, majd kórházi sebesültek, a Scotland Yard rendőrei, végül balerinák voltak a `páciensei`. Bővebben itt olvashatsz róla.