• Reformer pilates gép

    Reformer pilates gép

    Pilates Reformer
  • Kiscsoportos órák - Pilates Budapest 13. kerület

    Kiscsoportos órák - Pilates Budapest 13. kerület

    Photography © Merrithew Corporation

    Bejelentkezés
  • Személyi edzés - Pilates Stúdió

    Személyi edzés - Pilates Stúdió

    Photography © Merrithew Corporation

    Hívás
  • Online pilates órák

    Online pilates órák

    Photography © Merrithew Corporation

    Online órák
  • Pilates in English

    Pilates in English

    Photography © Merrithew Corporation

    Pilates classes
  • Fitball labda

    Fitball labda

    Photography © Merrithew Corporation

    Bejelentkezés
  • Gumiszalag edzés pilates oktató segítségével

    Gumiszalag edzés pilates oktató segítségével

    Photography © Merrithew Corporation

    Kapcsolat
  • Pilates karika

    Pilates karika

    Photography © Merrithew Corporation

    Órarend
  • Pilates gyakorlatok súlylabdával

    Pilates gyakorlatok súlylabdával

    Photography © Merrithew Corporation

    Árak
  • Pilates henger

    Pilates henger

    Photography © Merrithew Corporation.

    Bejelentkezés

A pilates alapelvei

 

Légzés, koncentráció, ellenőrzés, központosítás, pontosság, áramlás

1. Légzés: A tudatos és helyes (mellkasi légzés) könnyíti a mozgást és a koncentrációt, segít a stressz leküzdésében és megynyugtatja a testet.
2. Koncentráció: Nélkülözhetetlen a gyakorlatok pontos kivitelezéshez, az eredményességhez. Pallérozza az elmét, mégis segít kiszabadulni a mindennapok problémái közül, ha csak a a mozdulatsorokra és légzéstechnikára figyelünk.
3. Ellenőrzés: Mivel minden egyes mozdulatsor gondosan eltervezett, elengedhetetlen a gyakorlás, és a pontosság folyamatos ellenőrzése, melyek segítséget nyújtanak a tökéletes kivitelezéshez.
4. Központosítás-Centrum: A has, a hát alsó része, a far és a medence jelenti az erős középpontot a Pilates módszer szerint, tehát ez a rész minden mozdulatnak a kiindulópontja, s a gyakorlatok előtt itt összpontosul az energia, mielőtt megkezdené áramlását.
5. Pontosság: Törekvés a gyakorlatok minél tökéletesebb kivitelezése, mely növeli a hatékonyságot.
6. Áramlás: A gyakorlatok során a koncentráció segíti a mozdulatok összefüggőségét, folyamatosságát, törekedvén a természetességre.
vissza

Kapcsolat

Bejelentkezés:

Hercz Krisztina  +36 30 773-8511                              

Budapest XIII. kerület,

Váci út 4.

     
Térkép

Megosztás

Gyakori kérdések

A pilatest kismamák is végezhetik?

Bizony, nem kell lemondanod a pilates-ről, ha babát vársz, hiszen most már kismamáknak is tartunk pilates órákat. Bővebben a Kismama Pilates-ről.

Fitnesz terem vs. pilates stúdió

Először is jó tudnod, hogy teljesen más élményekkel fogsz távozni egy fitnesz termi pilates óráról, és egy pilates stúdióból (persze vannak kivételek).Fitnesz teremben akár 20-30 fő is alkothat egy csoportot, míg egy pilates stúdióban kb. 6 fő ez a létszám (nálunk max.8).A fitnesz teremben általában együtt csinálja az edző a gyakorlatokat a vendégekkel. A stúdiókban a pilates oktató nem tornázik a vendégekkel együtt, hanem azért van ott, hogy figyeljen és segítsen a minél pontosabb kivitelezésben. Legfeljebb megmutatja, hogyan kell a gyakorlatokat helyesen elvégezni. Így kapja meg a vendég a személyre szóló figyelmet, különösen ha valaki egyéni órára jár. 

Mit csináljak, ha az órarendben lévő csoportos órák időpontja számomra nem megfelelő?

Hívj bennünket elérhetőségeinken, vagy ezen az űrlapon jelezheted a számodra ideális időpontokat. Igyekszünk rugalmas hozzáállással kezelni vendégeink igényeit.