• Reformer pilates gép

    Reformer pilates gép

    Pilates Reformer
  • Kiscsoportos órák - Pilates Budapest 13. kerület

    Kiscsoportos órák - Pilates Budapest 13. kerület

    Photography © Merrithew Corporation

    Bejelentkezés
  • Személyi edzés - Pilates Stúdió

    Személyi edzés - Pilates Stúdió

    Photography © Merrithew Corporation

    Hívás
  • Online pilates órák

    Online pilates órák

    Photography © Merrithew Corporation

    Online órák
  • Pilates in English

    Pilates in English

    Photography © Merrithew Corporation

    Pilates classes
  • Fitball labda

    Fitball labda

    Photography © Merrithew Corporation

    Bejelentkezés
  • Gumiszalag edzés pilates oktató segítségével

    Gumiszalag edzés pilates oktató segítségével

    Photography © Merrithew Corporation

    Kapcsolat
  • Pilates karika

    Pilates karika

    Photography © Merrithew Corporation

    Órarend
  • Pilates gyakorlatok súlylabdával

    Pilates gyakorlatok súlylabdával

    Photography © Merrithew Corporation

    Árak
  • Pilates henger

    Pilates henger

    Photography © Merrithew Corporation.

    Bejelentkezés

Oktatók

Hercz Krisztina

0036 30 773-8511

 

 

 

 


Gyerekkoromban balettoztam, szertornáztam. Belekóstoltam más sportokba is, de valami hiányzott…

Első kisfiam születése után újból kedvet éreztem a mozgásra, sportolásra. Az irodai munka során, a terhesség alatt ’eltunyultam’, fájt a hátam, izmaim feszessége már nem volt a régi.

Ellátogattam egy edzőterembe, ahol többek között pilates órákat is tartottak; rögtön tudtam, hogy ez az amit kerestem. Mindig is jobban kedveltem a lassabb mozgásformákat; így tudtam ellazulni, kikapcsolni pörgős életemből. Szöget ütött a fejembe, hogy összeköthetném a kellemeset a hasznossal. Így bukkantam rá nyolc éve a STOTT PILATES® módszerre, melynek precizitása, tudatossága, változatossága, tökéletessége magával ragadott. Ráadásul megunhatatlan; a folyamatos továbbképzések lehetőséget adnak arra, hogy egyre több és több gyakorlatot ismerjek meg mind a talajon, mind a pilates gépeken; valamint, hogy ezeket pontosan korrigálni is tudjam, hiszen mindenki más testi adottsággal és állóképességgel érkezik az órámra, így a gyakorlatokat ennek megfelelően kell alakítani.  

2015-ben született meg második kisfiam, így most már tényleg saját tapasztalatokra építhetem a kismama pilates órákat.

2016 után további képesítéseket szereztem az Almásy Mozgásakadémián. Az itt elsajátítottakat beépítettem a pilates óráimba, valamint ezáltal lehetőségem nyílt különféle mozgásszervi problémáktól szenvedő vendégekkel való foglalkozásra is, mint Gerinctréner és Rehabilitációs tréner (vállöv, csípő, ágyéki és háti gerinc). Folyamatban van a Dinamikus jóga diplomám megszerzése is.

2019-ben TripleX tréneri végzettséget szereztem.

OKJ Sportoktató végzettséggel is rendelkezem.

 

Kapcsolat

Bejelentkezés:

Hercz Krisztina  +36 30 773-8511                              

Budapest XIII. kerület,

Váci út 4.

     
Térkép

Megosztás

Gyakori kérdések

Mit vegyek fel az órára?

Kényelmes, ha lehet passzos nadrágot, felsőt (de az sem baj, ha laza a ruházat). Zokni elég, cipőt nem kell húzni. Ha szeretnél valamit leteríteni a tornaszőnyegre, törülközőt hozzál magaddal. Vizet is behozhatsz az órára.

Mit csináljak, ha az órarendben lévő csoportos órák időpontja számomra nem megfelelő?

Hívj bennünket elérhetőségeinken, vagy ezen az űrlapon jelezheted a számodra ideális időpontokat. Igyekszünk rugalmas hozzáállással kezelni vendégeink igényeit. 

Nem fogok hamar ráunni? Nem túl lassú?

Ettől nem kell félned! A stúdióban található pilates eszközök segítenek változatossá tenni az órákat (van belőlük hét fajta). Sokan a jógához hasonlítják, ezért gondolják nagyon lassúnak. A jógában sok a kitartott pozíció, a légzőgyakorlat és a relaxáció. A pilatesben lehet növelni az intenzitást, ez az oktató aktuális hangulatától és persze a vendégek aktuális állapotától is függ :-) A pilatesben nem jellemzőek a kitartott testhelyzetek, folyamatos mozdulatsorokra épít (flow). Egy fajta speciális légzést alkalmazunk végig, nincs külön légzőgyakorlat. Ha többet szeretnél erről olvasni, itt megteheted.