• Reformer pilates gép

    Reformer pilates gép

    Photography © Merrithew Corporation

    Pilates Reformer
  • Kiscsoportos órák - Pilates Budapest 13. kerület

    Kiscsoportos órák - Pilates Budapest 13. kerület

    Photography © Merrithew Corporation

    Bejelentkezés
  • Személyi edzés - Pilates Stúdió

    Személyi edzés - Pilates Stúdió

    Photography © Merrithew Corporation

    Hívás
  • Online pilates órák

    Online pilates órák

    Photography © Merrithew Corporation

    Online órák
  • Pilates in English

    Pilates in English

    Photography © Merrithew Corporation

    Pilates classes
  • Fitball labda

    Fitball labda

    Photography © Merrithew Corporation

    Bejelentkezés
  • Gumiszalag edzés pilates oktató segítségével

    Gumiszalag edzés pilates oktató segítségével

    Photography © Merrithew Corporation

    Kapcsolat
  • Pilates karika

    Pilates karika

    Photography © Merrithew Corporation

    Órarend
  • Pilates gyakorlatok súlylabdával

    Pilates gyakorlatok súlylabdával

    Photography © Merrithew Corporation

    Árak
  • Pilates henger

    Pilates henger

    Photography © Merrithew Corporation.

    Bejelentkezés

Oktatók

Hercz Krisztina

0036 30 773-8511

 

 

 

 


Gyerekkoromban balettoztam, szertornáztam. Belekóstoltam más sportokba is, de valami hiányzott…

Első kisfiam születése után újból kedvet éreztem a mozgásra, sportolásra. Az irodai munka során, a terhesség alatt ’eltunyultam’, fájt a hátam, izmaim feszessége már nem volt a régi.

Ellátogattam egy edzőterembe, ahol többek között pilates órákat is tartottak; rögtön tudtam, hogy ez az amit kerestem. Mindig is jobban kedveltem a lassabb mozgásformákat; így tudtam ellazulni, kikapcsolni pörgős életemből. Szöget ütött a fejembe, hogy összeköthetném a kellemeset a hasznossal. Így bukkantam rá nyolc éve a STOTT PILATES® módszerre, melynek precizitása, tudatossága, változatossága, tökéletessége magával ragadott. Ráadásul megunhatatlan; a folyamatos továbbképzések lehetőséget adnak arra, hogy egyre több és több gyakorlatot ismerjek meg mind a talajon, mind a pilates gépeken; valamint, hogy ezeket pontosan korrigálni is tudjam, hiszen mindenki más testi adottsággal és állóképességgel érkezik az órámra, így a gyakorlatokat ennek megfelelően kell alakítani.  

2015-ben született meg második kisfiam, így most már tényleg saját tapasztalatokra építhetem a kismama pilates órákat.

2016 után további képesítéseket szereztem az Almásy Mozgásakadémián. Az itt elsajátítottakat beépítettem a pilates óráimba, valamint ezáltal lehetőségem nyílt különféle mozgásszervi problémáktól szenvedő vendégekkel való foglalkozásra is, mint Gerinctréner és Rehabilitációs tréner (vállöv, csípő, ágyéki és háti gerinc). Folyamatban van a Dinamikus jóga diplomám megszerzése is.

2019-ben TripleX tréneri végzettséget szereztem.

OKJ Sportoktató végzettséggel is rendelkezem.

 

Kapcsolat

Bejelentkezés:

Hercz Krisztina  +36 30 773-8511                              

Budapest XIII. kerület,

Váci út 4.

     
Térkép

Megosztás

Gyakori kérdések

Fitnesz terem vs. pilates stúdió

Először is jó tudnod, hogy teljesen más élményekkel fogsz távozni egy fitnesz termi pilates óráról, és egy pilates stúdióból (persze vannak kivételek).Fitnesz teremben akár 20-30 fő is alkothat egy csoportot, míg egy pilates stúdióban kb. 6 fő ez a létszám (nálunk max.8).A fitnesz teremben általában együtt csinálja az edző a gyakorlatokat a vendégekkel. A stúdiókban a pilates oktató nem tornázik a vendégekkel együtt, hanem azért van ott, hogy figyeljen és segítsen a minél pontosabb kivitelezésben. Legfeljebb megmutatja, hogyan kell a gyakorlatokat helyesen elvégezni. Így kapja meg a vendég a személyre szóló figyelmet, különösen ha valaki egyéni órára jár. 

Mit vegyek fel az órára?

Kényelmes, ha lehet passzos nadrágot, felsőt (de az sem baj, ha laza a ruházat). Zokni elég, cipőt nem kell húzni. Ha szeretnél valamit leteríteni a tornaszőnyegre, törülközőt hozzál magaddal. Vizet is behozhatsz az órára.

Mire jó a pilates?

A tartásjavító pilates torna kíválóan alkalmas az ülőmunka során berozsdásodott ízületek átmozgatására, az ellustult izmok formálására, az asszimmetrikus testtartás javítására; a kötött, merev izmok nyújtására; szálkás, tónusos izmok alakítására; hátfájás és derékfájás kiküszöbölésére. A pilates a fogyókúra kíváló kiegészítője lehet, hiszen a pilates edzés eredményeképpen a test optikailag átalakul, alakformáló hatása közismert. Gerinctorna, gyógytorna, vagy bármilyen sport mellett is végezhető, mert a pilates öt alapelvének betartásával, a mélyizmok megerősítésével a sérülések megelőzésében is óriási lehet a szerepe. Hatásairól itt olvashatsz többet.