Kapcsolat

Bejelentkezés:

Hercz Krisztina  +36 30 773-8511                              

Budapest XIII. kerület,

Váci út 4.

     
Térkép

Oktatók

 

Hercz Krisztina

0036 30 773-851

 

 

 

 


Gyerekkoromban balettoztam, szertornáztam. Belekóstoltam más sportokba is, de valami hiányzott…

Első kisfiam születése után újból kedvet éreztem a mozgásra, sportolásra. Az irodai munka során, a terhesség alatt ’eltunyultam’, fájt a hátam, izmaim feszessége már nem volt a régi.

Ellátogattam egy edzőterembe, ahol többek között pilates órákat is tartottak; rögtön tudtam, hogy ez az amit kerestem. Mindig is jobban kedveltem a lassabb mozgásformákat; így tudtam ellazulni, kikapcsolni pörgős életemből. Szöget ütött a fejembe, hogy összeköthetném a kellemeset a hasznossal. Így bukkantam rá nyolc éve a STOTT PILATES® módszerre, melynek precizitása, tudatossága, változatossága, tökéletessége magával ragadott. Ráadásul megunhatatlan; a folyamatos továbbképzések lehetőséget adnak arra, hogy egyre több és több gyakorlatot ismerjek meg mind a talajon, mind a pilates gépeken; valamint, hogy ezeket pontosan korrigálni is tudjam, hiszen mindenki más testi adottsággal és állóképességgel érkezik az órámra, így a gyakorlatokat ennek megfelelően kell alakítani.  

2015-ben született meg második kisfiam, így most már tényleg saját tapasztalatokra építhetem a kismama pilates órákat.

2016 után további képesítéseket szereztem az Almásy Mozgásakadémián. Az itt elsajátítottakat beépítettem a pilates óráimba, valamint ezáltal lehetőségem nyílt különféle mozgásszervi problémáktól szenvedő vendégekkel való foglalkozásra is, mint Gerinctréner és Rehabilitációs tréner (vállöv, csípő, ágyéki és háti gerinc). Folyamatban van a Dinamikus jóga diplomám megszerzése is.

 

Tolnai Eszter

Tolnai Eszti vagyok és kezdő dinamikus hatha jóga órát tartok hétfőn este a Nyugatinál. Itt búcsút mondjunk a stressznek és átadjuk magunkat a teljes lazításnak és felengedésnek.

A 90 perces óra célja, hogy feloldjuk a vállban, nyakban és a derékban felgyülemlő feszültséget valamint megerősítsük a mélyhátizmokat. Energetizáljuk a testet a napüdvözletekkel és szisztematikusan végig megyünk a főbb izületeken és izomcsoportokon, hogy a gyakorlás végén már csak a relaxációé és a teljes ellazulásé legyen a főszerep.

Hétfőn este várlak titeket egy olyan hatha órára ahol kezdőként és gyakorlottabb jógásként is megtapasztalhatod amikor a jóga energetizál, erősít, felszabadít, ellazít, elcsendesít és megnyugtat.

Várlak!

 

Oravecz Orsolya

+36 20 471-1030

jógaoktató, coach

Eredetileg biológus-közgazdász vagyok, de mindig volt egy másik életem: túráztam, síeltem, hegyet, sziklát másztam, néhány évig ultramaratont futottam. 9 éve kezdtem jógázni, azért, hogy a futás hatásait valahogyan ellensúlyozzam. Hamar rájöttem, hogy a jóga több, mint nyújtás: oldódtak bennem a munkám okozta feszültségek, segített megszelídíteni az állandó testi-lelki aktivitást. A sportolást azóta is folytatom, de a jóga került az első helyre.

 

A jógában eleinte a testgyakorlás állt a középpontban. Bálintnál (Purnam) gyakoroltam és itt végeztem el az első oktatóképzésemet. Később gyakorlásom kiterjedt a légzőgyakorlatokra, relaxációs, koncentrációs és meditációs gyakorlatokra, jógafilozófiára is. Koncentráció- és meditáció oktatóképzést Papp Józsefnél és Kádár Zoltánnál végeztem.

 

Jógaóráimon, sokszor dolgozom együtt hosszútávfutókkal, sportolókkal, akik bizonyos szempontból eltérnek egy „átlagos” kezdő gyakorlótól. Az állóképességi sportok egyoldalú terhelése miatt az ászanák gyakran módosításra szorulnak. A célzott nyújtás mellett fontos számukra többek között az egyensúly fejlesztése, a törzsizom-erősítés és tartásjavítás, gyakran eszközökkel.

 

Hiszem, hogy embereket inspirálni akkor tudok, ha számukra befogadható módon szólok hozzájuk. A versenyszférában szereztem inspirációt ahhoz, hogy képezzem magam, mint szervezetfejlesztő tréner és coach. Ma már a jóga és a coaching eszköztárát együttesen alkalmazom.