• Kiscsoportos órák - Pilates Budapest 13. kerület

    Kiscsoportos órák - Pilates Budapest 13. kerület

    Photography © Merrithew Corporation

  • Személyi edzés - Pilates Stúdió

    Személyi edzés - Pilates Stúdió

    Photography © Merrithew Corporation

  • Tartásjavító torna

    Tartásjavító torna

    Photography © Merrithew Corporation

  • Fitball labda

    Fitball labda

    Photography © Merrithew Corporation

  • Gumiszalag edzés pilates oktató segítségével

    Gumiszalag edzés pilates oktató segítségével

    Photography © Merrithew Corporation

  • Pilates karika

    Pilates karika

    Photography © Merrithew Corporation

  • Pilates gyakorlatok súlylabdával

    Pilates gyakorlatok súlylabdával

    Photography © Merrithew Corporation

  • Pilates kezdőknek is

    Pilates kezdőknek is

    Photography © Merrithew Corporation

  • Pilates henger

    Pilates henger

    Photography © Merrithew Corporation.

Hatásai

 

A teljesség igénye nélkül

Hatásai

  • Harmonikus testtartás, testfelépítés
  • Arányos, feszes, rugalmas, szálkás izomzat
  • Tudatos mozgáskultúra, magasabb szintű testtudat
  • Növekvő önértékelés, magabiztosság
  • Jó közérzet, stresszoldás
  • Minden testtájékot egyenletesen és szimmetrikusan erősít (még a nehezen formálható fenék-, comb- és törzsizomzatot is)
  • Javítja a koncentrációt, ellazítja a feszültséget
  • Fokozza a hajlékonyságot
  • Fejleszti a koordinációt
  • Mozgékonyabbá teszi a gerincet, váll- és csípőízületeket
  • Hatékony rehabilitáció (gyógytorna mellett, vagy után)
  • Egészséges test sérülés nélkül
  • Fokozza a vérkeringést, serkenti az anyagcserét, erősíti az immunrendszert
 
A módszer a légzés segítségével éri el azt, hogy az alsóbb izomcsoportokat is be tudja vonni a mozgásba, így erősítve a mélyizmokat. Mivel a legtöbb gyakorlat alaphelyzete hátonfekvés, így a gerincproblémákkal küzdők is megerőltetés nélkül alkalmazhatják, csakúgy, mint az egyéb, kezdődő mozgásszervi problémákkal küzdők.
A pilates rendszeres gyakorlása erősíti és szálkásítja az izmokat, javítja az általános erőnléti állapotot és a hajlékonyságot, így remek kiegészítője lehet bármilyen fogyókúrás programnak.

Az általunk tanult módszer az eredeti pilates gyakorlatok és eszközök továbbfejlesztett változata. Moira Stott, kanadai táncosnő New Yorkban tanulta a pilatest Joseph Pilates tanítványától. Visszatért Kanadába, ahol egy gyógytornászokból, sportorvosokból valamint fitnesszel és mozgással foglalkozó szakemberekből álló csapat segítségével több, mint két évtizede fejleszti tovább a pilatest.
Fókuszban a törzs, a vállöv és a medenceöv stabilizálása áll, emellett megcélozza a gerinc ideális íveinek helyreállítását. Növeli az önbizalmat, valamint csökkenti a testi és lelki feszültséget.
Ezek eredménye a harmonikus, kiegyensúlyozott és fiatalos, életerős test és lélek.
vissza

Kapcsolat

Bejelentkezés:

Hercz Krisztina  +36 30 773-8511                              

Budapest XIII. kerület,

Váci út 4.

     
Térkép

Megosztás

Gyakori kérdések

Mire jó a pilates?

A tartásjavító pilates torna kíválóan alkalmas az ülőmunka során berozsdásodott ízületek átmozgatására, az ellustult izmok formálására, az asszimmetrikus testtartás javítására; a kötött, merev izmok nyújtására; szálkás, tónusos izmok alakítására; hátfájás és derékfájás kiküszöbölésére. A pilates a fogyókúra kíváló kiegészítője lehet, hiszen a pilates edzés eredményeképpen a test optikailag átalakul, alakformáló hatása közismert. Gerinctorna, gyógytorna, vagy bármilyen sport mellett is végezhető, mert a pilates öt alapelvének betartásával, a mélyizmok megerősítésével a sérülések megelőzésében is óriási lehet a szerepe. Hatásairól itt olvashatsz többet.

Nem fogok hamar ráunni? Nem túl lassú?

Ettől nem kell félned! A stúdióban található pilates eszközök segítenek változatossá tenni az órákat (van belőlük hét fajta). Sokan a jógához hasonlítják, ezért gondolják nagyon lassúnak. A jógában sok a kitartott pozíció, a légzőgyakorlat és a relaxáció. A pilatesben lehet növelni az intenzitást, ez az oktató aktuális hangulatától és persze a vendégek aktuális állapotától is függ :-) A pilatesben nem jellemzőek a kitartott testhelyzetek, folyamatos mozdulatsorokra épít (flow). Egy fajta speciális légzést alkalmazunk végig, nincs külön légzőgyakorlat. Ha többet szeretnél erről olvasni, itt megteheted.

A pilatest kismamák is végezhetik?

Bizony, nem kell lemondanod a pilates-ről, ha babát vársz, hiszen most már kismamáknak is tartunk pilates órákat. Bővebben a Kismama Pilates-ről (jelentkezni Krisztánál tudsz). Stúdiúnkban már Kismama jógára is lehet jelentkezni Juditnál.