• Reformer pilates gép

    Reformer pilates gép

    Pilates Reformer
  • Kiscsoportos órák - Pilates Budapest 13. kerület

    Kiscsoportos órák - Pilates Budapest 13. kerület

    Photography © Merrithew Corporation

    Bejelentkezés
  • Személyi edzés - Pilates Stúdió

    Személyi edzés - Pilates Stúdió

    Photography © Merrithew Corporation

    Hívás
  • Online pilates órák

    Online pilates órák

    Photography © Merrithew Corporation

    Online órák
  • Pilates in English

    Pilates in English

    Photography © Merrithew Corporation

    Pilates classes
  • Fitball labda

    Fitball labda

    Photography © Merrithew Corporation

    Bejelentkezés
  • Gumiszalag edzés pilates oktató segítségével

    Gumiszalag edzés pilates oktató segítségével

    Photography © Merrithew Corporation

    Kapcsolat
  • Pilates karika

    Pilates karika

    Photography © Merrithew Corporation

    Órarend
  • Pilates gyakorlatok súlylabdával

    Pilates gyakorlatok súlylabdával

    Photography © Merrithew Corporation

    Árak
  • Pilates henger

    Pilates henger

    Photography © Merrithew Corporation.

    Bejelentkezés

Hatásai

 

A teljesség igénye nélkül

Hatásai

  • Harmonikus testtartás, testfelépítés
  • Arányos, feszes, rugalmas, szálkás izomzat
  • Tudatos mozgáskultúra, magasabb szintű testtudat
  • Növekvő önértékelés, magabiztosság
  • Jó közérzet, stresszoldás
  • Minden testtájékot egyenletesen és szimmetrikusan erősít (még a nehezen formálható fenék-, comb- és törzsizomzatot is)
  • Javítja a koncentrációt, ellazítja a feszültséget
  • Fokozza a hajlékonyságot
  • Fejleszti a koordinációt
  • Mozgékonyabbá teszi a gerincet, váll- és csípőízületeket
  • Hatékony rehabilitáció (gyógytorna mellett, vagy után)
  • Egészséges test sérülés nélkül
  • Fokozza a vérkeringést, serkenti az anyagcserét, erősíti az immunrendszert
 
A módszer a légzés segítségével éri el azt, hogy az alsóbb izomcsoportokat is be tudja vonni a mozgásba, így erősítve a mélyizmokat. Mivel a legtöbb gyakorlat alaphelyzete hátonfekvés, így a gerincproblémákkal küzdők is megerőltetés nélkül alkalmazhatják, csakúgy, mint az egyéb, kezdődő mozgásszervi problémákkal küzdők.
A pilates rendszeres gyakorlása erősíti és szálkásítja az izmokat, javítja az általános erőnléti állapotot és a hajlékonyságot, így remek kiegészítője lehet bármilyen fogyókúrás programnak.

Az általunk tanult módszer az eredeti pilates gyakorlatok és eszközök továbbfejlesztett változata. Moira Stott, kanadai táncosnő New Yorkban tanulta a pilatest Joseph Pilates tanítványától. Visszatért Kanadába, ahol egy gyógytornászokból, sportorvosokból valamint fitnesszel és mozgással foglalkozó szakemberekből álló csapat segítségével több, mint két évtizede fejleszti tovább a pilatest.
Fókuszban a törzs, a vállöv és a medenceöv stabilizálása áll, emellett megcélozza a gerinc ideális íveinek helyreállítását. Növeli az önbizalmat, valamint csökkenti a testi és lelki feszültséget.
Ezek eredménye a harmonikus, kiegyensúlyozott és fiatalos, életerős test és lélek.
vissza

Kapcsolat

Bejelentkezés:

Hercz Krisztina  +36 30 773-8511                              

Budapest XIII. kerület,

Váci út 4.

     
Térkép

Megosztás

Gyakori kérdések

Mit csináljak, ha az órarendben lévő csoportos órák időpontja számomra nem megfelelő?

Hívj bennünket elérhetőségeinken, vagy ezen az űrlapon jelezheted a számodra ideális időpontokat. Igyekszünk rugalmas hozzáállással kezelni vendégeink igényeit. 

Hány percesek az órák, és mennyien vagyunk egy csoportos órán?

Az órák 55 percesek, előfordul, hogy picit tovább tartjuk, ha nincs a vendég ellenére :-) A csoportos órán max. 8-an tornáznak. A pilates oktató csak instruál.

A pilatest kismamák is végezhetik?

Bizony, nem kell lemondanod a pilates-ről, ha babát vársz, hiszen most már kismamáknak is tartunk pilates órákat. Bővebben a Kismama Pilates-ről.