• Kiscsoportos órák - Pilates Budapest 13. kerület

    Kiscsoportos órák - Pilates Budapest 13. kerület

    Photography © Merrithew Corporation

  • Személyi edzés - Pilates Stúdió

    Személyi edzés - Pilates Stúdió

    Photography © Merrithew Corporation

  • Tartásjavító torna

    Tartásjavító torna

    Photography © Merrithew Corporation

  • Fitball labda

    Fitball labda

    Photography © Merrithew Corporation

  • Gumiszalag edzés pilates oktató segítségével

    Gumiszalag edzés pilates oktató segítségével

    Photography © Merrithew Corporation

  • Pilates karika

    Pilates karika

    Photography © Merrithew Corporation

  • Pilates gyakorlatok súlylabdával

    Pilates gyakorlatok súlylabdával

    Photography © Merrithew Corporation

  • Pilates kezdőknek is

    Pilates kezdőknek is

    Photography © Merrithew Corporation

  • Pilates henger

    Pilates henger

    Photography © Merrithew Corporation.

Anya-forma torna

Az Anya-forma torna egy általam kitalált fantázianév, mely egy olyan pilates órát takar, ahol fokozottan odafigyelünk a hasizmok állapotára. A LoveYourBelly oktatóképzésen tanultakat ötvözöm a pilates és a gerinctorna gyakorlataival. Ez azt jelenti, hogy a terhesség alatt esetlegesen szétnyílt hasizmot egy speciális hasizomtornával tornáztatjuk, ami tulajdonképpen a pilates és jóga gyakorlataira épül. 

Természetesen a hasizmok mellett nagy hangsúlyt fektetünk a hátizmokra, vállakra (amit a szülés után fokozottan igénybe vesz a baba szoptatása, cipelése) és nem utolsó sorban a terhesség előtti alakunk visszanyerésére :-)

Természetesen nem csak kisgyerekesnek ajánlom a tornát, hiszen jellegében nem tér el a pilatestől, sőt, a hasizom gyakorlatok legalább olyan nehezek, mint egy sima pilates órán, ha nem nehezebbek :-), csak a hasüregi nyomás elkerülése végett haspréseket nem csinálunk, illetve olyan gyakorlatokat sem, amik a has kiboltosulását növelhetnék, így tovább fokozva a rést az egyenes hasizmok között.

Az itt megtanult technikákkal, alapelvekkel pedig egyre többször tudatosítod majd magadban a hétköznapok során is, hogy milyen is a helyes testtartás. Azt veszed majd észre, hogy mennyivel könnyebb és fájdalommentesebb a napi teendők elvégzése is (akár a babahordozás, az ülőmunka, de a helyes tartással elkerülhető a hasizom további szétnyílása is).

Kapcsolat

Bejelentkezés:

Hercz Krisztina  +36 30 773-8511                              

Budapest XIII. kerület,

Váci út 4.

     
Térkép

Megosztás

Gyakori kérdések

Honnan ered a pilates kifejezés?

Joseph Pilates nevéből. Ő hozta létre, dolgozta ki és finomítgatta a módszert. Először saját maga számára, majd kórházi sebesültek, a Scotland Yard rendőrei, végül balerinák voltak a `páciensei`. Bővebben itt olvashatsz róla.

Hány percesek az órák, és mennyien vagyunk egy csoportos órán?

Az órák 55 percesek, előfordul, hogy picit tovább tartjuk, ha nincs a vendég ellenére :-) A csoportos órán max. 8-an tornáznak. A pilates oktató csak instruál.

Nem fogok hamar ráunni? Nem túl lassú?

Ettől nem kell félned! A stúdióban található pilates eszközök segítenek változatossá tenni az órákat (van belőlük hét fajta). Sokan a jógához hasonlítják, ezért gondolják nagyon lassúnak. A jógában sok a kitartott pozíció, a légzőgyakorlat és a relaxáció. A pilatesben lehet növelni az intenzitást, ez az oktató aktuális hangulatától és persze a vendégek aktuális állapotától is függ :-) A pilatesben nem jellemzőek a kitartott testhelyzetek, folyamatos mozdulatsorokra épít (flow). Egy fajta speciális légzést alkalmazunk végig, nincs külön légzőgyakorlat. Ha többet szeretnél erről olvasni, itt megteheted.