• Kiscsoportos órák - Pilates Budapest 13. kerület

    Kiscsoportos órák - Pilates Budapest 13. kerület

    Photography © Merrithew Corporation

  • Személyi edzés - Pilates Stúdió

    Személyi edzés - Pilates Stúdió

    Photography © Merrithew Corporation

  • Tartásjavító torna

    Tartásjavító torna

    Photography © Merrithew Corporation

  • Fitball labda

    Fitball labda

    Photography © Merrithew Corporation

  • Gumiszalag edzés pilates oktató segítségével

    Gumiszalag edzés pilates oktató segítségével

    Photography © Merrithew Corporation

  • Pilates karika

    Pilates karika

    Photography © Merrithew Corporation

  • Pilates gyakorlatok súlylabdával

    Pilates gyakorlatok súlylabdával

    Photography © Merrithew Corporation

  • Pilates kezdőknek is

    Pilates kezdőknek is

    Photography © Merrithew Corporation

  • Pilates henger

    Pilates henger

    Photography © Merrithew Corporation.

Anya-forma torna

Az Anya-forma torna egy általam kitalált fantázianév, mely egy olyan pilates órát takar, ahol fokozottan odafigyelünk a hasizmok állapotára. A LoveYourBelly oktatóképzésen tanultakat ötvözöm a pilates és a gerinctorna gyakorlataival. Ez azt jelenti, hogy a terhesség alatt esetlegesen szétnyílt hasizmot egy speciális hasizomtornával tornáztatjuk, ami tulajdonképpen a pilates és jóga gyakorlataira épül. 

Természetesen a hasizmok mellett nagy hangsúlyt fektetünk a hátizmokra, vállakra (amit a szülés után fokozottan igénybe vesz a baba szoptatása, cipelése) és nem utolsó sorban a terhesség előtti alakunk visszanyerésére :-)

Természetesen nem csak kisgyerekesnek ajánlom a tornát, hiszen jellegében nem tér el a pilatestől, sőt, a hasizom gyakorlatok legalább olyan nehezek, mint egy sima pilates órán, ha nem nehezebbek :-), csak a hasüregi nyomás elkerülése végett haspréseket nem csinálunk, illetve olyan gyakorlatokat sem, amik a has kiboltosulását növelhetnék, így tovább fokozva a rést az egyenes hasizmok között.

Az itt megtanult technikákkal, alapelvekkel pedig egyre többször tudatosítod majd magadban a hétköznapok során is, hogy milyen is a helyes testtartás. Azt veszed majd észre, hogy mennyivel könnyebb és fájdalommentesebb a napi teendők elvégzése is (akár a babahordozás, az ülőmunka, de a helyes tartással elkerülhető a hasizom további szétnyílása is).

Kapcsolat

Bejelentkezés:

Hercz Krisztina  +36 30 773-8511                              

Budapest XIII. kerület,

Váci út 4.

     
Térkép

Megosztás

Gyakori kérdések

Mit csináljak, ha az órarendben lévő csoportos órák időpontja számomra nem megfelelő?

Hívj bennünket elérhetőségeinken, vagy ezen az űrlapon jelezheted a számodra ideális időpontokat. Igyekszünk rugalmas hozzáállással kezelni vendégeink igényeit. 

A pilatest kismamák is végezhetik?

Bizony, nem kell lemondanod a pilates-ről, ha babát vársz, hiszen most már kismamáknak is tartunk pilates órákat. Bővebben a Kismama Pilates-ről (jelentkezni Krisztánál tudsz). Stúdiúnkban már Kismama jógára is lehet jelentkezni Juditnál.

Mire jó a pilates?

A tartásjavító pilates torna kíválóan alkalmas az ülőmunka során berozsdásodott ízületek átmozgatására, az ellustult izmok formálására, az asszimmetrikus testtartás javítására; a kötött, merev izmok nyújtására; szálkás, tónusos izmok alakítására; hátfájás és derékfájás kiküszöbölésére. A pilates a fogyókúra kíváló kiegészítője lehet, hiszen a pilates edzés eredményeképpen a test optikailag átalakul, alakformáló hatása közismert. Gerinctorna, gyógytorna, vagy bármilyen sport mellett is végezhető, mert a pilates öt alapelvének betartásával, a mélyizmok megerősítésével a sérülések megelőzésében is óriási lehet a szerepe. Hatásairól itt olvashatsz többet.